Кои сме ние:

Фирма Форс Комерс е основана през 1993 година. Още в стартовия период фирмата формира екип от висококвалифицирани сервизни специалисти. Серивизът се развива динамично и осигурява покритие на основните марки: XeroxCanonToshibaKonicaMinoltaSharpBrother, Kyocera Mita, HP, Lexmark, както и на кореспондиращите с тях модели под друго търговско наименование. В стратегически план фирмата се концентрира върху постоянното повишаване на качеството на сервизната услуга. Усилията се насочват главно в посока човешкия фактор – професионализъм и екипност.
 
Целта е каквото правим да го правим не просто добре, а перфектно! Резултатът е ПЕРФЕКТЕН СЕРВИЗ.
Показателен е фактът, че голяма част от новите клиенти са привлечени от БЕЗСПОРНИТЕ УМЕНИЯ НА СЕРВИЗА
 
Какво можем да Ви предложим:
1.             Екипът ни е високопрофесионален, сервизът е сертифициран и най-важното – доказал се в практиката 
2.             Изработена е гъвкава система за реакция в цялата страна чрез наши и партньорски сервизни бази
3.             Разполагаме с изпитана схема за координация, отчетност и контрол
4.             Ние сме оторизиран дистрибутор на Katun и официален партньор на KonicaMinolta – елиминирано е оскъпяването от посредничество
5.             Можем да предложим сервизна поддръжка на широка гама водещи марки – KonicaMinolta, Toshiba, Kyocera Mita, Canon, Xerox, Hewlett Packard   и др.
6.             Предлагаме комплексна услуга, както и поетапна подмяна на амортизираната техника, чийто ремонт е нерентабилен (по-скъп от подмяната с нова техника) 
 
 


Социална политика

Социалната политика на Форс Комерс има водещо място и е неразделна част от цялостната фирмена политика.

Основните правила са степенувани както следва:

1.    Повишаване на квалификацията на работещите във всички звена
2.    Постигане на максимална ефективност на всеки член от екипа
3.    Изграждане на дългосрочни трудови взаимоотношения с ясно определени ангажименти на фирмата към служителите
4.    Разширяване дейността на фирмата
5.    Подобряване условията на работа и почивка
6.    Увеличаване броя на социалните придобивки
7.    Повишаване благосъстоянието на фирмата и респективно на всеки член от екипа
8.    Намирането на точните мотиви, прилагането им в точното време за максимално стимулиране на творческата енергия на екипа
9.    Провеждане на периодични социално-интегриращи мероприятия за изграждане на колективен дух
10.   Създаване на ясна визия за фирмената идентичност и чувство за принадлежност към нея
11.
11.   Възможност за реализация и адекватно бонифициране на всяка позитивна инициатива за сплотяване на екипа, подобряване на фирмения имидж и постигане на по-високи финансови резултати




Крайната ни цел е изграждане на екип от ярки индивидуалности, компетентен и удовлетворен. Усещането, че фирмата подава ръка и адекватно оценява приноса и лоялността.

Обучение, отличия  и сертификати

виж сертификати >>>
През първата година на България в Обединена Европа сервизните инженери на Форс Комерс завършват успешно цикъл за сертифициране и СЛЕД ОТЛИЧНО ПРЕДСТАВЯНЕ на различни нива на изпити получават следните СЕРТИФИКАТИ:
·      Mplus Certified Advanced Service Engineer
·      Mplus Certified Service Engineer
·      Mplus Certified Maintenance Engineer
Форс Комерс е един от малкото официални партньори на Konica Minolta с права за сервиз на ПРОФЕСИОНАЛНИ ПЪЛНОЦВЕТНИ ПЕЧАТНИ СИСТЕМИ
·      Product Certification bizhub PRO C 6500
·      В края на 2006 година двама търговци от екипа ни получиха сертификат - Mplus Certified Sales Consultant
Екипът на фирмата е от малкото, в които ТЪРГОВЦИ и СЕРВИЗ работят в пълен синхрон и осигуряват на партньорите и клиентите ни: гъвкави решения, компетентни консултации и коректни срокове


Дилърска мрежа

ДИЛЪРСКАТА мрежа е в състояние на постоянно развитие в посока към разширяване. Форс Комерс работи с повече от 270 дилъра на територията на България. С оглед на оптимизация на сервизните услуги ние работим в екип с най-добрите регионални сервизи.
Фирмата се стреми към пълноценно сътрудничество с взаимен интерес:
·      Сервизният отдел споделя опита си и предоставя на сервизните ни партньори технически консултации
·      Фирмата провежда периодични обучения, както за новите модели, така и за новите ни партньори
·      Най-добрите сервизни партньори получават права и поемат отговорността за гаранционен и извангаранционен сервиз. Така ние гарантираме на клиентите си надеждност, бързина и професионализъм на сервизната услуга във всички части на България.

Принципи и мисия

Цялата ни организация е подчинена на мотото “Да спестим време и средства на нашите клиенти и партньори. Водещ принцип на фирмата е стриктно спазване на изискванията за лоялна конкуренция.

Убедени сме, че тъкмо този принцип е предпоставка за дългосрочни партньорства, за разширяване на дилърската мрежа и естествено рефлектира в по- добър сервиз за нашите клиенти и особено за корпоративните - с офиси в цялата страна.

Клиенти на Форс Комерс са водещи банки и финансови институции, международни организации с представителни офиси в България, държавни институции, посолства, частни фирми от различни браншове, копирни центрове и др.
Към клиентите Форс Комерс запазва ненатрапчиво поведение. За този, който сам ни е намерил, се стремим да предложим най-доброто решение. За този , който е в процес на избор, към пълната свобода на избора добавяме само една препоръка: ”Да избере марката с НАДЕЖДЕН сервиз.”

Убедени сме, че тъкмо този принцип е предпоставка за дългосрочни партньорства, за разширяване на дилърската мрежа и естествено рефлектира в по- добър сервиз за нашите клиенти и особено за корпоративните - с офиси в цялата страна.
Клиенти на Форс Комерс са водещи банки и финансови институции, международни организации с представителни офиси в България, държавни институции, посолства, частни фирми от различни браншове, копирни центрове и др.
Към клиентите Форс Комерс запазва ненатрапчиво поведение. За този, който сам ни е намерил, се стремим да предложим най-доброто решение. За този , който е в процес на избор, към пълната свобода на избора добавяме само една препоръка: ”Да избере марката с НАДЕЖДЕН сервиз.”
 
Каним Ви да споделите опит с нашия екип.
Да бъдем печелившият отбор заедно!