Кои сме ние:
Фирма Форс Комерс е основана през 1993 година. Още в стартовия период
фирмата формира екип от висококвалифицирани сервизни специалисти. Серивизът се
развива динамично и осигурява покритие на основните марки: Xerox, Canon, Toshiba, KonicaMinolta, Sharp, Brother, Kyocera Mita, HP, Lexmark, както и на
кореспондиращите с тях модели под друго търговско наименование. В стратегически
план фирмата се концентрира върху постоянното повишаване на качеството на
сервизната услуга. Усилията се насочват главно в посока човешкия фактор –
професионализъм и екипност.
Целта е каквото правим да го правим не
просто добре, а перфектно! Резултатът е ПЕРФЕКТЕН СЕРВИЗ.
Показателен е фактът, че голяма част от новите клиенти са привлечени
от БЕЗСПОРНИТЕ УМЕНИЯ НА СЕРВИЗА
Какво можем да Ви предложим:
1.
Екипът ни е високопрофесионален, сервизът е сертифициран и най-важното –
доказал се в практиката
2.
Изработена е гъвкава система за реакция в цялата страна чрез наши и
партньорски сервизни бази
3.
Разполагаме с изпитана схема за координация, отчетност и контрол
4.
Ние сме оторизиран дистрибутор на Katun и официален
партньор на KonicaMinolta – елиминирано е оскъпяването от
посредничество
5.
Можем да предложим сервизна поддръжка на широка гама водещи марки –
KonicaMinolta, Toshiba, Kyocera Mita, Canon, Xerox, Hewlett Packard
и др.
6.
Предлагаме комплексна услуга, както и поетапна подмяна на амортизираната
техника, чийто ремонт е нерентабилен (по-скъп от подмяната с нова
техника)
Социална политика
Социалната политика на Форс Комерс има водещо място и
е неразделна част от цялостната фирмена политика.
Основните правила са степенувани както
следва:
1. Повишаване на
квалификацията на работещите във всички звена
2. Постигане на максимална
ефективност на всеки член от екипа
3. Изграждане на дългосрочни
трудови взаимоотношения с ясно определени ангажименти на фирмата към служителите
4. Разширяване дейността на
фирмата
5. Подобряване условията на
работа и почивка
6. Увеличаване броя на
социалните придобивки
7. Повишаване благосъстоянието на
фирмата и респективно на всеки член от екипа
8. Намирането на точните
мотиви, прилагането им в точното време за максимално стимулиране на творческата
енергия на екипа
9. Провеждане на периодични
социално-интегриращи мероприятия за изграждане на колективен дух
10. Създаване на ясна визия за
фирмената идентичност и чувство за принадлежност към нея
11.
11. Възможност за реализация и
адекватно бонифициране на всяка позитивна инициатива за сплотяване на екипа,
подобряване на фирмения имидж и постигане на по-високи финансови резултати
Крайната ни цел е изграждане на екип от
ярки индивидуалности, компетентен и удовлетворен. Усещането, че фирмата подава
ръка и адекватно оценява приноса и лоялността.
Обучение, отличия
и сертификати
виж
сертификати >>>
През първата година на България в Обединена
Европа сервизните инженери на Форс Комерс завършват успешно
цикъл за сертифициране и СЛЕД ОТЛИЧНО ПРЕДСТАВЯНЕ на различни нива на изпити
получават следните СЕРТИФИКАТИ:
·
Mplus Certified Advanced Service Engineer
·
Mplus Certified Service Engineer
·
Mplus Certified Maintenance Engineer
Форс Комерс е един от малкото официални партньори на Konica Minolta с права за сервиз
на ПРОФЕСИОНАЛНИ ПЪЛНОЦВЕТНИ ПЕЧАТНИ СИСТЕМИ
·
Product Certification bizhub PRO C 6500
·
В края на 2006 година двама търговци от екипа ни получиха сертификат
- Mplus Certified Sales Consultant
Екипът на фирмата е от
малкото, в които ТЪРГОВЦИ и СЕРВИЗ работят в пълен синхрон и осигуряват на
партньорите и клиентите ни: гъвкави решения, компетентни консултации и коректни
срокове
Дилърска мрежа
ДИЛЪРСКАТА мрежа е в състояние на постоянно
развитие в посока към разширяване. Форс Комерс работи с повече от 270 дилъра на
територията на България. С оглед на оптимизация на сервизните услуги ние
работим в екип с най-добрите регионални сервизи.
Фирмата се стреми към пълноценно сътрудничество
с взаимен интерес:
·
Сервизният отдел споделя опита си и предоставя на сервизните ни
партньори технически консултации
·
Фирмата провежда периодични обучения, както за новите модели,
така и за новите ни партньори
·
Най-добрите сервизни партньори получават права и поемат отговорността за
гаранционен и извангаранционен сервиз. Така ние гарантираме на
клиентите си надеждност, бързина и професионализъм на сервизната услуга във
всички части на България.
Принципи и мисия
Цялата ни организация е подчинена на мотото “Да спестим време и средства
на нашите клиенти и партньори”. Водещ принцип на
фирмата е стриктно спазване на изискванията за лоялна конкуренция.
Убедени сме, че тъкмо този принцип е предпоставка за дългосрочни партньорства,
за разширяване на дилърската мрежа и естествено рефлектира в по- добър сервиз
за нашите клиенти и особено за корпоративните - с офиси в цялата страна.
Клиенти на Форс Комерс са водещи банки и финансови институции, международни
организации с представителни офиси в България, държавни институции, посолства,
частни фирми от различни браншове, копирни центрове и др.
Към клиентите Форс Комерс запазва ненатрапчиво поведение. За този, който сам ни
е намерил, се стремим да предложим най-доброто решение. За този , който е в
процес на избор, към пълната свобода на избора добавяме само една препоръка:
”Да избере марката с НАДЕЖДЕН сервиз.”
Убедени сме, че тъкмо този принцип е предпоставка за дългосрочни партньорства,
за разширяване на дилърската мрежа и естествено рефлектира в по- добър сервиз
за нашите клиенти и особено за корпоративните - с офиси в цялата страна.
Клиенти на Форс Комерс са водещи банки и финансови институции, международни
организации с представителни офиси в България, държавни институции, посолства,
частни фирми от различни браншове, копирни центрове и др.
Към клиентите Форс Комерс запазва ненатрапчиво поведение. За този, който сам ни
е намерил, се стремим да предложим най-доброто решение. За този , който е в
процес на избор, към пълната свобода на избора добавяме само една препоръка:
”Да избере марката с НАДЕЖДЕН сервиз.”
Каним Ви да споделите опит с нашия екип.
Да бъдем печелившият отбор заедно!